miercuri, 1 aprilie 2009

belirea cu doua dejte

...acu mai demult nu tin minte cand ma scarpinam la coaie mi-a venit o idee stralucita, asa de stralucita ca-mi venea sa-mi pun ochelarii de soare... ce-ar fi sa omoram a treia parte din populatia globului! ca sa ne ajunga resursele globului un timp cat mai indelungat, dupa ce mi-am scarpinat coaiele si mi-am mirosit dupa aia degetele, mi-am dat seama ca ar fi foarte greu sa alegem pe cine sa ...intelegi? pamantul nu ne mai tine in pula mea, asta e clar, stiu ca alde fiica-mea viitoare, nu o sa vada ea cum arata leul sau girafa, pula mea, poate nici vrabia n-o sa o prinda in ritmul asta...adica sa stiti ca nu m-am gandit la mine, pula mea eu ca maine mor, dar copchii copchiilor nostri... si astia cu cine stie cum o arata atunci , specia care or ramane in urma selectiei naturale, sau selectie pe eprubete cum o fi atunci. gandul asta m-a tinut toata ziua, si mi-am notat in agenda sa mai joc un biliard cu coaiele ca poate mai nasc si alte idei stralucite. azi mi-a revenit gandul asta in minte cand pe tv dadea nu stiu ce tsunami, care natural kilarise la vreo suta de mii, inchipuieti, cam 200 de tsunamiuri d'astea... hai ca ma culc ca nasc idei debile si nu ma cenzureaza nimeni... pai nu se mai poate mah...tre sa ne dam cu curu de pamnant si sa inventam repede ceva ca-i belirea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu