luni, 13 aprilie 2009

un cur cu scaun la cap

de oarece eu sunt rupt de 55% realitate adica nu citesc ziare si reviste, nu ma uit la televizor si nu ascult nici un radio si nici nu particip la meetinguri sau alte chestii daunatoare naivitatii unica-mi sursa de informatii ramanandu-mi a fi internetul...rezulta ca prin urmare eu imi aleg singur varianta prin care sa ma mint...in schimb restul de 45% nu e doar internetul ci alte prostii
.. pentru mine realitate nu inseamna 100% ce s-a intamplat in +/- doua saptamani, adica tot cacatul cu care sunt improscat din ziare si reviste si teve si nu mai stiu eu ce, sau pula mea stiti voi...realitatea mea e de cand m-am nascut, este despre marii oameni care au influentat perioada mea de la inceputuri, nu astia care se dau mari si fac fum si galagie, realitatea mea sunt resursele din care-mi hranesc cinismul si ironia si autoironia, realitatea mea e istoria de la inceputuri pana acum, realitatea mea este despre perspicacul ingenios din mine, faza e ca rezulta ca-s rupt de realitate, hahaha acum mi-am dat seama ...
vorbesc prostii pe aici ca vorbesc prostii...(asta inseamna arta fara diacritice)
nu vreau sa ma intelegeti gresit, (bah si sunt sigur ca ma intelegi gresit dar te las asa) cateodata nici eu nu ma inteleg bine ...si asta nu e din cauza ca-s prost ori doamne fereste si apara foarte prost, nu (dar nu bag mana-n foc) e din cauza ca-s neinteles, sunt un fel de geniu, cam cum era Bacovia daca lua droguri ca Eminescu...ma intelegi? ei ma intelegi o pula, iote ce fata ai, zici ca te-am intrebat teorema lui Cebasev.
Deci sa recapitulam pe o nota serioasa realitatea de la care am inceput, nu cred ca nu as vrea sa citesc ziare reviste si sa nu ma uit la teve sau sa ascult radio, nu, sincer chiar as vrea ...inchipuieti pe la 10 cum as mirosi prospetimea hartiei iesite de sub tipar pe la 4 dimineata, sau cu coaja de samanta in barba as sta cu berea-n brate in fata teveului, sau dimineata in masina spre munca cu boxele la maximum ascultand bach sau et etc (dar n-am masina)si tot etc.
faza este ca eu nu simt nevoia realitatii, nu simt ca sunt un om ramas de caruta, nu simt ca nu-mi traiesc epoca, nu simt ca informatiile puse acolo sunt vitale ca supravietuire, cultura, uzualitate sau inteligenta obligatorie, nu cred ca daca nu sunt la curent cu noutatile nu voi mai fi un om...
sunt un naiv in pula mea

3 comentarii:

  1. haha te-am gasit si aici in pula mea

    RăspundețiȘtergere
  2. @bosch: da, dupa parerea mea si a altor savanti spermatozoizii inainte sa moara erau oameni in pula mea
    @zuzu: betivule, ia pula

    RăspundețiȘtergere