vineri, 10 aprilie 2009

blogu pulii ...

in general ma pis pe parerile tuturor, pana si proverbele nu-mi plac pentru ca au fost facute de altii, sunt greselile altora, pai pula mea eu imi gauresc pielea ca am fost io prost nu ca m-am uitat si in curtea ta....cum prin natura mea sunt cititor inrait, normal in pula mea, in general cititor de clasici morti de minim 20-50 de ai, mai cites cateodata sau cateodata mai des si alte bloguri...hai du-te-n pula mea ca stii ca si tu ai vrea sa vezi ce gandesc alti pulambeci alde tine: ce-am observat, desi ce ma fute pe mine ce fac altii... ca sa va zic de la-nceput ca mi se ndoaie de ce ar gandi altii sau de ce as gandi eu mai incolo cand nu o sa fiu de acord cu ce-am scris aici.
deci ce cred eu ca au ei in cap cand isi fac blog
1. toti in pula mea sunt un fel de d zei..
2. toti gandesc profund si propula
3. nu stiu de unde am eu o impresie gresita dar pun pula-n jar garant ca jumate din blogerenii astia sunt niste labari
4. prin urmare cunosc femeia cu adevarat adanc
5. in descrierea lor toti scriu ca-i doare-n pula de ce zic altii
6. prin urmare se iau de pula unii cu altii
7. prin urmare daca am ajuns la sapte ce ma fute pe mine de altii? sunt penibil in plm ca-mi dau voie sa ma intereseze ceva ce nu ma fute
8. scopul lor suprem este sa adune trafic ( inca nu am prins ideea,dar sunt la inceput imi dau sanse)
9. mi se pare ok ca daca esti blogger sa ti se para ca toata lumea se invarte in jurul pulii tale
10. prin urmare ai pula mare
11. prin urmare faci senin glume prin care rezulta ca ai pula mica ca cititorii sa creada ca de fapt tu ai pula mare.
12. prin urmare ai pula mica
13. de obicei jumatatea labara de la punctul 3 traieste cu masa si nu muncesc belind pula cu jmecherii
14. de facto prin poza cu fata aia scremuta sau conform statisticilor 44% au ochelari cititorii sunt indusi in eroare, prin postari esti un fel de fat frumos updatat cu pula mare cu esperienta intr-ale vietii pe cand din poza profilului ii priveste un puta
15. prin urmare imediat ce cititorii baga fitile pici imediat testul de la punctul 5.
16. cam 95% din postarile blogului sunt despre cum te caci...sau cum te caci in raport cu lumea dat fiind corolarul de la 1.
17. nu ma supar ca care are de spus ceva sa-si faca blog dar nu fi pula verde
18. cu pula verde am zis totul...

3 comentarii:

  1. pula count: 20
    si pentru ca acesta este un post profund si propula, http://www.cancan.ro/2009-04-10/Sotul-inselat-i-a-bagat-amantului-o-sticla-in-fund.html de unde aflam ca in comuna fierbintzi un barbat i-a impins cu ura altui barbat o sticla in anus. cel cu sticla-n cur a ajuns la spitalul Fundeni, evident.

    RăspundețiȘtergere
  2. bai cit ma plimb si io pe net la fel am vazut.vor sa faca trafic.cum zicea cineva sa faca pamintul sa se roateasca invers.eventual sa faca polul nord sud.si nu merge sa vorbesti de unul singur pe strada.faci comentariu pe blogul unuia il amuzi si pe el faci si tu ceva util.:))poate te cheama naiba de la o editura sa scoti o carte.cine stie.stai linistit ca nu stiu daca mai nimeresc pe aici.am memoria scurta.invat greu si uit repede. :)

    RăspundețiȘtergere