joi, 30 aprilie 2009

de invatatura


de Cannabis sativa am fost fascinat intotdeauna in pula mea, mama si tata nu mi-au zis niciodata ca bah sa nu te prind ca fumezi ca-ti crap capu cela, din cauza ca eu le-am dat intotdeauna impresia ca sunt un baiat cuminte si ca ma asociezi doar cu oameni de treaba, plus in pula mea ca daca ti-ai vedea copchilu carand cartile cu sacu de la biblioteca si citind ziulica intreaga,i-ai acorda credit din prima.
cele mai bune sunt frunzele uscate ale plantelor fomeie (stiti ca si plantele se fut doara), insa oricum raman fan fidel al has-ului, chestia aia rasinoasa care se ia de pe frunzele inca nematurizate (hasis), ce-ti ramane in palma dupa ce o freci, sau sa va zic eu o metoda alfata de la un guru, iei un cub de gheata si freci incet frunza, rasina aia se excita imediat cand e vorba de temperaturi joase si iese singurica in palmuta par la puta...deci ca sa ramanem pe suprafata de plutire si cumva maica-ta citeste, ca-n plm stiu ca stai cu ea, sa nu i se ridice parul in cap...
pt ca sunt si parinti d'astia ca aolio imi omori copkilu' ii dai sa fumeze cacaturi, ca vai ca scumpul ei cokpil daca nu ii baga nimeni in gura cu de-a sila n-ar fuma sa-l picuri cu ceara et etc.
" It's nothing bad, it's just goodness, dude!" zice collin farrell in filmul asta...acum sa ma esplic:
pe scurt este vorba de delta~9~tetrahidrocannabinol, care delta~9~tetrahidrocannabinol~u' asta sigur e auzit in lume ca thc adica substanta care are efect halucinogen - psihoactiv si psihologic - si atat.
in pula mea daca iei droguri simti urmatoaterele efecte - stimulant: adica pula mea incepi sa devii pentru un timp speedy gonzales, dansezi ca the lord of the dance si futi ca nu mai stiu eu ce actor promo, iar inima iti bate de doua ori mai repede, depresiv: iti aduci aminte de mariuca cu care te jucai cu puta in pamant si te bati cu capu de perete ca de ce nu i-ai bagat limba-n gura si ca poate acu erai om la locu tau cu doi copii si-o fata, halucinogen: esti un fel de kirkonian si cu dejtu impusti mustele de pe galaxia plafonului, iti pare ca ai aripi si poti sa zbori, antipsihotic: adica te relaxezi instant, daca esti cumva bou si vezi rosu in fata ochilor si esti gata cu minceagu sa omori juma de planeta imediat iti revii si te calmezi...ai inteles ceva, da si tu din cap...
cannabis-ul prin constitutia lui (thc si cbd) iti da cate un pic din toate efectele de mai sus insa mai mult e halucinogen...
un om normal ca sa se faca cat de cat praf si sa simta efectul ar trebui sa toarne cam 10 micrograme per kilogram, adica cam 1/4 de gram adica un joint...
cannabisul nu duce la dependenta, ca celelalte droguri, adica daca fumezi ca calu' a doua zi nu o sa simti nevoia sa bagi iara unul ca asa iti cere organismul, si procentul celor care au trecut la droguri grele de la marijuana e mai mic ca al celor care au trecut de la malrboro sau cine stie ce carpati....
efectele mai naspa sunt din cauza tutunului din joint pt ca nu o poti fuma fara, e inofensiva, iar la vaporizator in genere a doua zi esti ca nou, doar ca ti-e somn juma de zi... try bong, cui, bulibuleator(vaporizator, un fel de bong), joint, narghilea etc
eu nu va incurajez sa consumati, nu, doar ca va inchid ochii un pic ochii pe care ia-ti cascati de la auzul acestui cuvant

8 comentarii:

  1. bah asta e discursu de duminica noapte?

    RăspundețiȘtergere
  2. mai tii minte cand uscam frunzele inca verzi in tigae, ce vremuri bro, demult apuse anu trecut

    RăspundețiȘtergere
  3. muhaha frate, deci acu o jumate de iarna cand stateam in fata focului si am reinventat acea jucarie pe care mi-ai aratat-o cum se face dintr-o sticla de 1L, un pix si o litra de apa in caz ca nu detii un bong si sa mor eu ca nu-mi aduceam aminte nici picurat denumirea de "bulibuleator". deci razi

    RăspundețiȘtergere
  4. tare asta scrisa savant asa

    RăspundețiȘtergere
  5. CBD = canabidol ...in puii mei lamureste popoul muncitor ca sa cunoasca adevarata enigma despre tot

    RăspundețiȘtergere
  6. stai linistit mai ca inchid ei ochii de ;la efectul lor al drogurilor.ajungi la cimitir.DROGURI=MOARTE se intimpla sata si cu alcoolul si cu banalele tigari.etc chiar si cafeaua te poate face sa arati cum ii place groparului.TU ALEGI.sper sa fie o alegere buna.ADICA FARA DROGURI.

    RăspundețiȘtergere
  7. aleg viata, bro, viata fara moarte si salata din gradina ursului, amin

    RăspundețiȘtergere