luni, 13 aprilie 2009

filmu vietii 1.0

...bah ti-e frica? du-te-n pula mea Firica...
iunie terminasem acu cativaisprezece ani in urma facultatea, no si aveam o grupa care numai grupa nu se numea, si cum eram eu un fel de don juan de paravan m-or invitatara fetili din alta grupa, ca hai la munte, ca tate mari (care de fapt se dovedisera cam mici), ca bere, ca pula mea...zic hai mah...imi calc pe prejudecati, ca am uitat sa va zic ca nu-mi place sa ies cu uratele si am mers doar pentru una bucata bunaciune, deci ca sa va fac doar o mica impresie la ce jertfa m-am supusum-as. Doamne da urate cu cosuri mai erau, cosuri in loc de tate am vrut sa zic, si lungi si cracanate si fara dinti, baah stai ca mai era o bunaciune ..dar despre asta mai tarziu...
cum v-am zis atunci eram un fel de pula verde de dai nai adica nu stiam atatea cate stiu acum, vorba aia pula mea de altadata...deci mah va zic erau urate si-n special una, pfoai ca parca vad ca nu dorm la noapte...
deci sa va zic, toata faza trebuia sa se petreaca pe Valea Tapului, adica acolo s-a si consumat, ne-am dus cu trinu, super pizda tata intercity-ul atunci (in comparatie cu personalul cu care de obicei mergeam pe trasee) am luat mure si zmeura ce stiam noi - ne durea in pula -terminasem facultatea si ne astepta viata dura inainte -dar de unde pula mea sa stim noi ca daca stiam nici nu mai terminam ...deci eram cam la (bah subliniez urate de-ti cadea porumbul fiert din gura) 16 oameni dintre care 6 baieti, ca cine pula mea merge cu uratele astea...
va zic cu mana pe inima ca nu exista atata bautura la cat de urate erau unele (imi luasem multi bani la mine)
deci cum am ajuns vineri seara, am facut chef, eu umblai scai dupe bunaciunea aia, si ea ne-a promis ca mai vin 2 surori bunaciuni gemene cu verisoara lor bunaciune a doua zi ... zic bun ne-am imbatat muci galbini de nu ma speriam de nici o uratenie d'aia ...si pe la sfarsit ma sprijineam dansand de bunaciunea aia de care ti-am zis...pan'aici bun...
care or ramasera perechi am mai stat un pchic asea, ca sa vedem care camere mai raman libere ca deh eram si noi tineri odata cand era bunica fata, si ne-am inteles din priviri, fetili si ele daduse dragostea in ele ca raia-n capre, si eu m-am ales cu o camera care avea doua ferestre.
de ce credeti ca am amintit acest amanunt poate nesemnificativ? nu stiti ... logic nici eu, era nesemnificativ amanuntul...
deci dupa cum v-am spus am atras cu tentaculile mele in pat bunaciunea voluptoasa si ca faza doua (prima faza i-am pus mainile pe buci) i-am bagat toata limba-n gura...bun pan-aici bun.
nici nu-ti zic ca eram cu pula par inca de la primul blues, deci cum stateam io si cautam sa-i trag hainele de pe ea dintr-odata s-au....
.
.
.
hm cred am gresit povestea
deci sa recapitulez, nu era la munte, era la mare, si nu erau 6 baieti si 10 fete ci sase fete si zece baieti, si eu nu eram cu bunaciunea eram cu cea mai urata si buboasa si fara dinti si acum daca stau si ma gandesc mai avea un sfarc cam in dreptul buricului mai pe stanga, sau cel putin asa mi-a spus, ai sa-mi fut una ce cosmar a fost, si nu ma tineam scai de ea ci ma incuiam in baie sa vomit mnoah ca omu la zile grele, da mah acum mi-am adus aminte, ca maine trebuiau sa vina doua gemene si o vara de-a lor, cine pula mea sa jure pe pula lui ca nu a avut/ are fantezii eroice cu doua gemene cu tate cat de cat mari...
deci inchipuieti vineri seara ne facuseram muci toate fetele erau bune numai a mea era o naspeta d'aia de un litru de whiskey cu gheata, mnoah cum era deficit de fete am zis bah care vreti mah pizda asta, greseala mea ca am zis in glas si dai bataie cu tocul pantofului de mi facuse organul inteligentei chele sita, frate imi venea sa-i dau un uppercut cu capu', dar pentru ca din cauza ca eram un fel de cavaler fara armura tin sa mentionez m-am abtinut...
pana la urma unu gras si cosuros cred ca era coleg de-al meu m-a salvat din ghearele bestiei si a tras-o la un dans mai de o parte de scapasem...vorba aia decat sarac si bolnav mai bine bogat si sanatos...cam peste o ora toata lumea uitase incidentu, si peste alta ora colegu grasu a inceput sa borasca semn ca aia ii bagase limba-n gura ...
mnoh trecem si peste asta
pe la 3 a doua zi ne trezim, eu fiu de om gospodar si tot degeaba ma apuc sa cobor scarile sa ma duc sa bag grataru, ba si cobor si cobor in pula mea pe la a doua scara deja imi venea ameteala, si pot sa-ti zic ca am ficat de moldovean, ma si de aci de sus aveai o priveliste tulburatoare: - scaune sparte, pahare rupte, bucati de hartie igienica agatate de lustre, lesuri umane descompuse, tricouri vomate, sticle goale sau jumatate goale, frisca pe unde-ai calca ...apocalipsa dupa marcu si matei de pula sa il iei... si bine ca nu a vazut matroana pesniunii aleia ca cred ca ne arunca in strada si ne vindea laptopu sa recupereze, am uitat sa precizez, aerul era de culoare verde si mirosea a ...stiti cum miroase cafeaua proaspat macinata dimineata? e tot asa numa ca a voma, cand am deschis geamul ne-am mirat ce e cu mirosul ala straniu, apoi ne-am dat seama ca ala era aer curat...
cand ne uitam (ca deja toate fetele se trezisera) in curte trei tipe care carau niste geamantangioaice d'alea cat casa si veneau cu spatele la noi, mah si din spate erau ceva gen Marghioala lui Fleasca cand avea vreo 17 anisori asa, dar parca mai fatoasa decat Marghioala, mnoah si cand s-au intors sa ne pice fetili (adica fataul) ...
cand s-au intors... au adus si berea de afara ..si am trait pana ala adanci batranete

Un comentariu: