marți, 7 aprilie 2009

taranul

nu inteleg de ce acest cuvant este folosit ca un apelativ care inseamna neispravit, grosolan, fara maniere, mojic etc etc adica ceva de care sa-ti fie rusine cand esti astel calificat. nu inteleg...cum pula mea cel pe al carui umeri s-a tinut cacatul asta de tara atatea secole sa fie de fapt cel pe care-l fut toti in cur...
adica sa-l faci pe unul care scuipa seminte pe jos in autobus taran? unul care vorbeste tare la telefon cand e intr-un cinematograf sau teatru? unul care nu respecta ordinea cand lumea sta la o coada? unul care-ti taie fata la intersectie? si et etc - taran... el e omul muncii de care va bateti joc...pai in pula mea de epigoni ce v-ar fatatara mumele voastre in matasuri, va credeti superiori tu-va-n gura cu aura voastra de blazati cu mimica plina de greata cand vedeti pe cineva cu mainile pline de bataturi... pai daca il injurati pe taran pai va injur eu aici trei generatii pana-n eprubete, de mi-oi plimba coaiele pe coliva dvs din bomboana-n bomboana...
in loc sa aveti respectul cuvenit unui om care a muncit si munceste toata viata din greu ...ai de pula mea ce m-am enervat...adica ma iei cu :..."iti curge tarana din pantofi si ai pamant sub unghie" - pfoai iti fut un cap in gura de-ti umplu gura cu matreata...

asa ca mi-am adus aminte si cu ciobanu ...

2 comentarii:

  1. auzi aici sint 100% deacord cu tine.sa sti ca sint oameni de la tara mult mai civilizati decit cei de la oras.au respect fata de tot.adica de munca depusa de altii.cine crezi tu ca ne-a scos din datorii?nu taranul?cita mincare am exportat?te mai intreb ceva:ai auzit pe taran sa faca greva?si o duce destul de rau.da de EU AM INVATAT CARTE.asa spune cite unul.mai este jale ce-i la tara. :((

    RăspundețiȘtergere