joi, 16 aprilie 2009

despre pet-uri

pet-ul meu de cola ca sa fie bun tre sa fie rece, de ce beau cola - cred ca sa se mire prostii ca ei beau apa plata, printre singurul pet pe care l-am avut a fost si o mata care se numea fidel pana am descoperit ca de fapt e o ea si am denumit-o karina ca fidea nu putea fi si pula mea a fost cred bucuroasa ca ne-am despartit lasand-o singura in herestrau cu amicu nostru johny d, ultimul pet e un cactus dublu intr-un cur de pet de 0.5 L taiat cu lama prin'prejur, cactus dublu care in plm de un an de cand il am a crescut o pula, pana a inceput sa-mi dea hemoroizi, adica a inceput sa ma doara-n cur de el, acu mi-am adus aminte si un bambus d'ala de la ikea, ala-n cur nu'ncape decat daca ai curu spirala ca la melc, in rest alte vietati sa chinui doar de-oi fi avut gandaci de bucatarie, in rest pula

care-i povestea: cand eram la anul terminal de facultate voiam tare un pet ceva, plm un paianjen d'ala hidosnic, o testoasa sa sparg nuci cu ea, o ceva acolo sa miaune cand o tragi de mustati, un boa d'ala de 20cm sa-l intind pe pula de sa se sperie pizdele, un liliac cu diaree, o piranha ceva ca sa am unde sa arunc cotoarele de mar, un miriapod nike, o iguana cu pula mare, intelegi? bun, stateam atunci la camin, dar cum imi facusem de curand o prietena de futut ceva, stateam la ea (ca statea singura in garsoniera ei), dar sa trecem peste inesential, de ziua ei imi zic ii iau un pet, ca daca nu-i place imi ramane mie, zic mananc ceapa si nici gura nu-mi pute. prin lipscani stiam eu un magazin de lighioaie d'astea, gaseai si pesti acolo, dar sa lasam curvele la o parte, si de dimineata m-am sculat i-am turnat cafeaua in pat i-am rupt vreo doi trandafiri de petale si apoi petalele inca in 3 sa para mai mult am mai luat alti 2 trandafiri si am iesit tiptil pe usa stiam ca ea se trezeste mai pe la 11...
era cam noptilica cand ma trezisei, aproape 9 si pan-am facut alea de mai sus se duse minutarul lejer spre 9.55, zic pula mea voiam sa-i fac o siurpriza cu pet-u ala s-o linga pe aia cum ii zice pe fata, cand ezact se scoala...
no bun, ajung pe la magazinu ala de lighioai pe care-l stiam da' era inchis'zdamamiilui, si mi-am adus aminte de o reclama de gaseste unu un maidanez d'ala cu loloti la cur si ii baga un colac in cap si tadaam...
zic pula mea stiu eu un loc unde s-or inmultisera cainurile astia ca paduchii si nu gasesc eu unu mai de doamne ajuta asa ajung la 10.30 acasa si-l spal il usuc cu fionu si ae...
bun ..nici n-a trebuit sa ajung departe ca am dat de-o colonie de bullmastifi d'astia dragalasi, vedea-i-as manusi si gulere, mno iau o dobrogeana cu branza sa fac diversiune si sa vad daca gasesc ceva, bun, rup o bucata de dobrogeana si o arunc langa ai mai mari ca sa-i distrag cica, cum sa va zic asa mai literar ca-i durea in pula?: ii durea in pula nici daca le dadeam cacat nu se uitau mai cu greata la dobrogeana aia, zic d'apoi futuva-n colti de foxterrier, ma bag asa, ca io-s nebun de felul meu si-s de la tara nu ma tem de caini pana nu ma musca. bun
era unu mic si frumusel sa-l pui in cafea nu alta, zic intru il iau de guler, il pun in punga de la billa si acasa ...pula mea ca asa si o fost pana sa-l iau de guler, bah deci eu-s om de la tara stiu ca daca ei cutulusul de guler nu-l doare, da asta o fi fost soi sensibil, si-o fi avut pielea mai sensibila ca capu pulii mele, ca dintr-o data a inceput sa scheaune de zici ca-l jupuiam cu acid, si a inceput frate la inceput mono, pe ici pe colo, apoi stereo, apoi dolby surround, ca eram va zic pe un maidan prafuit, cam pe unde-i tribunalu bucuresti acu, si cum pan'acum nu le atrasesem atentia dintr-o data am devenit un fel de personaj principal, one man show, pe de o parte imi fluturau frunzele, frunzele de la morcov, pe de alta parte ma gandeam ca tot am economist la freo doua meleoane si-mi iau si eu blugii aia rupti ( ca parca nu puteam sa-mi iau blugi noi si sa vin aici la caini sa mi-i rupa) deci cu gandurile alea doua si cu cainele scelalalaind in punga deja rupta si incercand sa spal putina strigam , cutu cutu futu-te-n colti, bah si sarea cardu, turma, herghelia, stolu ala de caini la picere, pula mea nu-mi era de muscat, ca la asta ma gandeam in ultima instanta, da-mi era ca-mi musca blugu, ala bunu, de iesit la terasa. mai la freo trei pasi era un excavator uitat acolo, zic fug trei pasi si m-arunc. ca-n filme pula pana am reusit sa ajung acolo m-or muscatara aia si de cur.
ai sa-mi bag pula, pantalonii erau fleasca, plus ca excavatorul asta sa nu rugineasca era uns si cu cacat nu doar cu ulei de motor, bun...
scena asta se pare ca atrasese multa lume care trecea pe acolo, si cred ca s-or ganditara ei sa ma ajute oral, adica mui si pule-n gura la caini, ca tot s-auzea nu misca ca nu te musca, nu te apleca, nu fa aia, huoo spurcaciune...deci erau cam la vreo 20 de gura casti constant, ca deh avea lumea treaba...deci aveam ceva galerie de mai arunca cu chetre in caini sa-i linisteasca cica...
gee, am stat eu pe tractor ca iisus pe cruce, se facuse 3 frate, am sunat si la politie intr-on sfarsit, au venit aia le-am zis ca plm, au ras aia de s-au cacat pe ei si au plecat zice chemam hingherii (in plm nu stiu daca era pe atunci asa divizie) ... de foame n-am pomenit acu nimic, dar daca mai stateam asa mancam vreunu mai grasut asa..
pe la 3.05 harmalaia aia se linistise dint-odata (pe urma aflasem ca era un mos si le-aducea cu caldarea laturi sa-i hraneasca sa nu moara lighioaile, pe aceasta cale il bag in pizda masii, nu ca m-a salvat ci ca nu i-a lsat sa moara de foame), zic gizas hai sa o fut de acolo, animalu din mine, de fapt catelu, a inceput frate sa se zbata si el sa plece cu turma zic d'apoi futute-n cur pe unde bei apa stai aici linistit ca acasa o sa bei lapte si nutella de-o sa te cufuri pana-ti vine verde...l-am apucat de bot sa nu mai scheorlaie si da-i frate intr-a cincea pan'acasa, bun.
ajung la usa, bah am uitat sa va zic dar aratam intr-un hal, sa explic, blugii mei albastri la origine, erau cu aspect de roacar adica se pusese un jeg de doua dejte si nu stiu ezact cate gauri aveam la spate, camasa care era de in si-n care transpirasem si pe care se pusese tot praful de pe lume, era de parca m-am stropit special cu ulei de motor dar doar in anumite locuri, din cauza ca pe fututul ala de pet il tineam mai langa piept cand nu am fost atent m-a muscat un pic de coltu gurii deci aveam un firicel de sange iesit asa si care mi se scurgea pe piept, dar n-aveam de unde sa stiu...
sun la usa dat fiind ca inca nu aveam randul meu de chei si se deschide usa, era ma-sa (am aflat ulterior)... nu stiu cat de bine ma cunostea, dar dupa ce s-a uitat urat la mine, iar eu de mutenie am intepenit, ma-sa mi-a pus zece mii in crapatura pungii de la bila unde era cutulusul si mi-a inchis usa in nas cu o crispare pe fata gen, esti ditamai handralau' si umbli cu cerutu...
pula mea

9 comentarii:

  1. word verification: turts. there are signs everywhere..

    RăspundețiȘtergere
  2. word verification: weedn. oare acum ce-mi pica? dar daca data viitoare..

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, asta-i despre doimuti mah? vestitu curterrier

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnul Mihai Constantinescu16 aprilie 2009 la 18:32

    aaa, ce se-ntampla, in calitate de interpret de muzica usoara si mai ales al slagarului "iubiti si cainii vagabonzi", imi permit sa felicit acest tanar pentru fapta sa si pentru acest text plin de invataminte ce aureoleaza relaţia ancestrală a omului cu acest patruped ce s-a dovedit din vremuri imemoriale unul dintre partenerii săi cei mai devotaţi din lumea necuvântătoarelor. bravo, asa da!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai io scriu numa dupe cantecili dumnevoastre, voiam sa scriu despre case, sus in deal i-o criza

    RăspundețiȘtergere
  6. auzi vezi ca se poate trai si in mod cinstit. :) eh io arat mai mereu asa.nu stiu cum reusesc sa ating performanta aceasta.bai cind faci ca cadou un animal sa te asiguri ca toti din casa agreaza asa ceva.ca daca nu o sa ai pule in gura toata viata ta.am zis CADOU.cind il dai de suflet..........am ris de se uita lumea la mine parca faceam dragoste cu o femeie in mijlocul strazii. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. canistra cu benzina24 iunie 2009 la 08:01

    asta-i opera de arta daca pot sa spun asea

    RăspundețiȘtergere