miercuri, 15 iulie 2009

0.sa nu care cumva

sa nu care cumva, pleosc un dos de stanga, palma d'aia de-ti ramane doua dejte si inelul stampila pe fata, sa nu care cumva sa te mai prind la fata me, pleosc, sa nu care cumva sa te mai vad la mine-n ograda ca rup binecuvantatu paru asta de curu tau, pleosc, sa nu care cumva sa-mi mai fluieri seara la poarta ca pun cainii sa-ti manance lesul, ai inteles marlane!

stau ca stalpu dreptatii in mijlocu ograzii si nici ca rasuflu, stau si astept sa-mi cada-n cap apocalipsa dupa luca si matei de ..., pen-ca aia de mi-i mai mult draga are asa un ghiuj batran si spurcat la gura, ca gura iadului, stau ca fara ea sa nu mor in papusoi...de dragoste ranita. mah si nu era nica, pan'acum, dar nu mai ce vad eu de-odata ca se da portita la o parte si apar fratii ei, de la coasa...cum stateam cu mainile in buzunare am simtit un fior rece ca de gheata cum imi cuprinde coaili, incercand sa le dibuiesc sa le frec un pic in palme sa le dau caldura, da de unde ca se retrasesera undeva in pantece.

ala mai mare asa, s-a apropiat de mine asa gen la doi inci de ureche si cu o voce cavernoasa, cam subtire mi s-a parut in momentul acela de rascruce imi zice:
asculta mah la mini aicia, ti-am zis ca nu-mi place de tine? ti-am zis? ...si la incuviintarile mele timide tot el raspundea sasaind ca un serpe: ti-am ziiis, ti-am zis ca n-ai ce cauta la sor-mea? ti-am zis? ... ti-am ziiis,ti-am zis ca daca te mai prind pe la noi prin curte iti rup picioarele? ti-am zis? ... ti-am ziiis, apoi sa nu-ti fie cu suparare - si nu sta mult si-mi da vreo patru lovituri cu cosia acolo unde-ncep fluierele picioarelor, de m-or facutarea knock out...ceilalti doi m-au luat de cate-o aripa si m-au aruncat in colbul drumului...

nu stiu cat am zacut asa fara rasuflare acolo, insa cand m-am trezit mai bine simteam ca cineva cu o forta cinetica net mai mare decat... ca cineva ma taraste spre rau, m-am gandit ca s-or gandita-ra aia ca gata a dat ortu popii si ma duce la rapa, zic sa nu-i stric planu nu m-agit, ca sa nu-mi dea vreo bata-n cap sa-mi spaga bostanu, zic stau linistit, m-arunca la rapa, ma scol dupa ce pleaca si ala sunt - m-am lecuit de dragoste si de toate.

din cand in cand cand nimeream pe sub noada curului cate o piatra mai icneam un pchic ase, si crapam ochii sa ma uit dupa directie. spre surprinderea mea luata prin surprindere la un moment dat m-o taratara spre rau nu spre rapa... acolo ne-am oprit - zic gata.. imi leaga un chetroi de glezne si m-arunca-n bulboana, deja imi pregatisem doua dejte, si flash-ul vietii imi curgea prin fata ochilor, ca cum curg grauntele dejghiocate in sacii de dus la moara, dar iarasi spre suprinderea mea viata bate filmul si can ma uit mai bine, ca va zic ca ma uitam mai mult cu coada ochilor, vad niste piciorute subtirele, nu groase si paroase, ridic capu si doamnelor si domnilor, surpriza maxima era mandra mea. sa nu care cumva sa te ridici, de bucurie unde nu zvacnesc eu in picioare, dar din cauza fortei gravitationale si ranilor de la picioare mi se intunecea lumina ochilor si incept sa imbratisez pamantul si unde nu musc eu din tarana cu sete.

hai sa fugim in lume? unde sa fugim ca ne prinde tata si ne omoara pe amandoi, ne taie bucatele si dupa aia ne da la teasc sa ne scurga sangele, dupa aia ne arunca in cuptor si dupa ia cenusa si o arunca la closet, si cu sangele scurs... ho fa te uiti prea mult la poltergeist, la ce? nu conteaza..deci asa, te duci amu, pe ascunzis, si-ti faci bocceluta, si noaptea pe la unu cand toti dorm butuc, iesi afara si vii la locul nostru de sub ulm , eu te astept acolo...si inainte ca ea sa plece, desprinzandu-se de mine i-am luat fata-n palme mangaindu-i pielea mai fina ca un lapis lazuli, si am pupat-o apasat pe buze pana cand dezmeticindu-se cu o intorsatura de cap a sters-o spre sat.

...to be continued

3 comentarii: